TUNI Palaute / Feedback
TUNI Palaute / Feedback

TUNI Palaute / Feedback

Haluamme kehittää Helpdeskin toimintaa ja korkeakouluyhteisön sähköisiä palveluita. Kerro meille miten onnistuimme tämän kertaisessa palvelukohtaamisessa ja miten voisimme mielestäsi kehittää palveluitamme ja toimintaamme. Palautteesi on meille tärkeä. Palautteet käsitellään luottamuksellisesti.

Arvioi onnistumistamme seuraavissa asioissa asteikolla 1 - 4.


We want to improve continually the operations of the Helpdesk and the electronic services of the higher education community. Please let us know how we did at our last service appointment and how we could further improve our services and processes. Your feedback is important to us. All feedback will be handled confidentially.

Please let us know now how we succeeded in the following things on scale 1 - 4.


1 - Täysin eri mieltä / Strongly disagree
2 - Osittain eri mieltä / Disagree
3 - Osittain samaa mieltä / Agree
4 - Täysin samaa mieltä / Strongly agree

Related incident
Kokonaisarvosana saamastasi palvelusta / Give your total grade of the service
1
2
3
4
Asiointi oli helppoa ja sujuvaa / Dealing with us was easy and fluent
1
2
3
4
Palvelu oli asiantuntevaa / The service was professional
1
2
3
4
Palvelu oli ystävällistä / The service was friendly
1
2
3
4
Palvelu oli nopeaa / The service was quick
1
2
3
4
Vapaa sana ja kehitysehdotukset / Free word and suggestions on improving our service
Haluatko, että sinuun otetaan yhteyttä palautettasi koskien? / Do you wish to be contacted about your feedback?
Kyllä / Yes
Ei / No