Haluamme kehittää Helpdeskin toimintaa ja korkeakouluyhteisön sähköisiä palveluita. Kerro meille miten onnistuimme tämän kertaisessa palvelukohtaamisessa ja miten voisimme mielestäsi kehittää palveluitamme ja toimintaamme. Palautteesi on meille tärkeä. Palautteet käsitellään luottamuksellisesti.
Arvioi onnistumistamme seuraavissa asioissa asteikolla 1 - 4.
We want to improve continually the operations of the Helpdesk and the electronic services of the higher education community. Please let us know how we did at our last service appointment and how we could further improve our services and processes. Your feedback is important to us. All feedback will be handled confidentially.
Please let us know now how we succeeded in the following things on scale 1 - 4.
1 -
Täysin eri mieltä / Strongly disagree
2 -
Osittain eri mieltä / Disagree
3 -
Osittain samaa mieltä / Agree
4 -
Täysin samaa mieltä / Strongly agree